Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 11, 2009

Mau raya!!!!!!

salam....

pejam...celik...pejam...celik...pejam...celik...pejam...celik...

rasa cam baru semalam jerw aku dengar pengumuman tarikh 1 Ramadhan...

pastu skang sekijap no rasanye dh nak raya.....

raya....raya....raya....raya....

kopak-mopak aku dihari raya nie....

setiap hari de jerw baju ler,,seluar ler,,beg ler,,kasut ler,,mcm2 ler....yg aku bwk balik tuk anak aku.

tulah yg org panggil "ragam ibu"...

biasalah,,,,macam aku ni kire 1st time aku beli baju raya anak aku...mmg tahun lepas dia dh beraya bersama kami,tapi masa tue dia lom mengerti keseronokan perayaan....

tido taw lah dia!!!!

skang dia dh pandai memilih,mencuba,meminta pe jer baju dan kasut yg dia nmpk....

aku suker.....................

bahagia rasanye bila dpt bahagia kan anak aku.....

mungkin itu adalah kepuasan diri bg seorang wanita yg bergelar ibu seperti aku..

so,,,,
kepada kaum bapa yg mungkin xmemahami minat baru isteri yg de anak nie pepahamlah ye en.abang yerw....................

bkn membazir tp memenuhi kepuasan diri yg membelengu jerw...

wakakakaka,,,lariksssss

note:bie,,,pasni bg nafkah lebih ckit yerw???bkn tuk syg tuk anak jugak...


1 comment:

~~sakura~~ said...

hahahahaha raya !raya!nnt aku raya umah ko .insyaallah ....

Post a Comment

**happy family**

**happy family**