Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, September 28, 2009

musibah di hari raya

salam.........

sebenarnya kat cni aku nak kongsi kedukaan yg menimpa keluarga pak cik huB aku..

dimana rumah cik manaf dan cik nani yg terletak di BUKIT CHANGGANG,DENGKIL telah musnah dalam kebakaran yg berlaku akibat kecuaian org lain..

citenyer bermula apabila jiran cik manaf memanaskan/memasak air dan meninggalkan di atas dapur tanpa sedar pada jam 2.30 pagi...(**mengikut kata org)

sedar2 api dah marak dibahagian dapur...rumah yg diduduki adalah rumah teres yg boleh menyebabkan dan mendatangkan mslh kepada org sekeliling akibat kecuaian org lain.

makanya,,rumah cik manaf yg bersebelahan dengan rumah si org yg cuai tersebut telah menjadi mangsa....

memang kesianlah uolss aku tgk...ralat abis!nak2 lagi sume berpunca dari kecuaian org lain.
aduhhhhh sedey abis.....

so,,aku nak pesan lah kepada sesape pown yg baca en3 aku nie....

berhati2lah semasa berada/tiada dirumah...kecelakaan tue boleh berlaku dimana2 pown.
jgn sbb kecuaian kite org lain yg menjadi mangsa.

uolss tgklah pic yg aku snap.....ish,,ish,,ish,,,

peti sejuk yg dah xrupa peti sejuk

kabinet dapur yg dah ranap

washing machine

pak cik nie tolong mangsa
"tolong kutip besi buruk"

rak pinggan tue gagah pak cik ni angkut...

"pak cik" sorg tue wtpe lak??
** tue huB aku

bumbung lesap

almari baju

dinding umah

almari sudut

bilik cik nani

bilik 2



Wednesday, September 23, 2009

melawat sanak sedara kat zoo negara

salam

aku dan huB bawak najwa,fakhrul razin dan adik aku ke zoo negara...

motif???


xde motif pown sajork bwk anak jln2.......

lagipown abah aku sponsor kn??haruslah kami menghabiskan waktu dan wang begitu sajer.......

kuikuikuikuikui


lihat sajer pic yg ado nie erk???


Tuesday, September 22, 2009

2nd raya

salam.....

2nd raya aku dan huB decide nak masak nasi bukhari.
tapi bkn aku yg msk,,,siapakah????

dah tentu2nyer huB aku yg terchennnta yg harus msk sbb dia pandai msk dan aku???

pandai makan..............

maka pada 2nd raya tue rumah aku dipenuhi sanak sedara belah emak dan abah dari jam 8mlm-11mlm....

menu utama adalah nasi bukhari dan sup tulang.Dan diikuti menu lain seperti mee hailam,rojak buah,nasi himpit serta kuah kacang dan mcm2 lagi.
**pic memang xde sbb sibuk layan dan mencari org yg sesat.
cik aran tgh mintak resepi dr huB aku

kepada sesape mak aku pesan mulai tahun ni dan seterusnye......

raya kedua adalah openhouse rasmi bg sesape yg xbalik kg tuk kelurga kami.
mksudnye sape nk mkn sesedap haruslah dtg umah aku pada raya kedua.........

klu pas2 tue adalah harus kelian mkn biskut raya jerw ok???

emak ngan fatin adriana

najwa de hati nak dukung baby

abah kesayangan aku

nenek ng wan aku

cik a'an ngan zuyin aina batrisyia

cik ana ngan akmal aliff

akmar naresha

akmar natasha

muhammad amri

ziela

kakak ng syira

syira ng baby

najwa nur qistina


Monday, September 21, 2009

1st raya

salam....

fifie kembali..

hurm,,,raya tahun nie xbyk citer yg aku dpt share ngan kengkwn sbb.....

kami sekeluarga beraya ala kadar jerw.....xtaw nape tahun kami xberia.

tapi xdelah sampai xmenyambut raya...ketibaan raya tue sgt2 lah kami nantikan...

cuma sambutan tue xsemeriah seperti tahun2 sudah......

tapi cmner pown cara sambutan raya tue..kami sekeluarga gembira sbb seruruh keluarga aku de beraya bersama kami.

tahun nie emak,abah,kakak sekeluarga sume beraya dirumah aku..huhuhu

terbalik sudah.....

patutnye aku balik umah mak pak aku,,nie dowang lak balik umah aku.

tapi aku suker!!!!!

1st raya aku dan family xkemana....

selepas bersalam-salaman dan mkn2 raya sekeluarga aku dan family ke kubur menziarahi kubur ALLAHYARHAM RAZAIN iaitu abang ketiga aku.

pastu kami ke rumah nenek sebelah abah aku yg terletak di KAMPUNG TENGAH,RKT.
**yg xtaw tue xpelah erk???dekat jer ngan umah aku.....

balik dari umah tok wan aku kami trus ke sempadan NEGERI 9...
umah nenek belah emak aku..**emak tiri kepada emak aku

pic pown xsnap sbb kemalasan menerjah isi perut yg dh kekenyangan mkn rendang...

sowi erk??

**happy family**

**happy family**