Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 5, 2009

Usaha yg masih TerTANGGUH

Sebenarnya dah lama aku nak mulakan usaha nie...tapi memanjanglah tertangguh xsudah2.Aku tgh mencari2 apakah produk yg btul2 bley tolong aku tuk aku menjayakan usaha aku nie. cewahhhhhh ayat!!xde ker yang nak sponsor aku??ayat yang bley wat aku dpt sponsor,,sponsor kutuk beramai2.cmner erk??

Masalah sebenar aku adalah aku dalam usaha MENGURANGKAN BERAT BADAN yang ada!!!!

Serius wokkk,,aku sedey sgt klu tgk baju2 kat almari aku.nak2 lagi seluar2 yang melambak dlm almari aku tue.Adui!!!tensionnyer aku....xsatu pown yang aku boleh guna.Semua masih elok tersimpan rapi dalam almari baju ku...(sedey punye ayat!)

Sampai2 opis aku duk menelaah segala bagai dalam tenet tu,aku jumper satu blog yang promote jus diet mate 5.hurm,,,dah lama dah aku perati benda alah nie.Klu baca testimoni dia segala bagai memang leh tertarik lah.Aku rasa cam boleh jer kowt....tapi pe2 hal pown aku kena tanyer huB terchennnta aku.kang dia xbagi aku kurus cmner?

Tapi,,dia xpaham,aku dah sangat xlarat ok nak bawak badan aku nie ke hulu ke hilir....aku takut sangat nak gi timbang.skang pown aku xtaw berapa berat aku,,,,ini sume angkara bie!!!De sape2 x yang sudi tolong aku?kalau de sesape yang dapat tolong aku kembali ke bentuk asal aku belanja orang tue tengok wayang ngan aku.sume ditanggung beres....(tue jer yg mampu)
hurm,,,,tapi aku akan cuba jugak,bila tue xtaw lah kan?aku nak kena order dulu ngan kak diana.
Nanti erk kak Diana jdm5,,fifie mintak izin dari suami tercinta dulu erk?Pe2hal fifie akan trus contact akak.korang nak kenal ker ngan akak diana nie?klik sini

nie lah benda alah yang aku nak cuba nie...tapi lom beli lagi.nanti aku post klu aku dah beli erk?
copy n paste dari blog kak dee...jangan marah ha??

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**