Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 26, 2009

terbabas ('',)

salam,,,,

aku terbabas titonlah hari nie....huB aku lupa nak kunci jam..

hurm menggelabah aku bangun capai towel muka...(nak basuh muka lorrr)
aku kejut huB aku

aku:b,,,,bangun
huB:hurm....
aku:dah kul 5.10am nie......bangunlah.
huB:hurm,,syg gi dapur dulu.b xtido,,b baring jap...

malunyer muka aku,,,,sumer dah terpacak kat dapur.aku ng huB aku jerw yg masih terpinga-pinga baru kuar bilik...huhuhuhu
huB aku xnak makan sbb dah makan katenyer.....aku lak makan 2keping roti gardenia ngan air kopi jerw.......
sesudah itu,,,,sekejap jerw huB aku dah ilang menyusup masuk bilik balik..sambung titonlah tu!

dengan perasaan xpuas hati aku kejut huB aku balik..

aku:b....bangun solat dulu
huB:hurm,,b xtidolah
aku:cepatlah....kang sambunglah tido balik
huB:yer syg.....(sambil bangun capai tuala dgn perasaan rasa nk telan org)

hahahahahahaha aku berjaya wat huB aku bangun!!
tapi,,,siap je solat.....bummmmm
dia bantai tido smpai lebam...aku yg terkulat2 gi kije pepagi bute........dia kijer kul12.00.
huhuhuhu sedey!!!!

2 comments:

~~BeLLa~~ said...

hahahahaa...nasib bangun kalau tak ....hanyutttttttt...susah kan jadi umi kena bangun pagi2 .....tengok aku rilex je ...mak aku panggil aku bangun makan je ..hahah

mrS May said...

ko memang kejam.....
xsian ker kat mak ko?
nseb ko bkn anak aku bella...
klu x,,nahas ko

Post a Comment

**happy family**

**happy family**