Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 27, 2009

Minggu Bahasa Inggeris

salam..

aduyaiii....Puan Pengarah kat Istana Kehakiman dah mulakan kerja.

Uolss nak taw??Mulai esok,,,dan seterusnya...seluruh warga kerja Istana Kehakiman dikehendaki menggunakan Bahasa Inggeris samada dalam perbualan harian atau pon urusan kerja.Ini adalah untuk meningkatkan tahap penggunaan dalam Bahasa Inggeris.So,,kepada semua warga kerja Istana Kehakiman "SELAMAT BERJAYA".....

Pas nie setiap hari Jumaat aku cuba cari jalan mengelat untuk berbahasa inggeris dgn jln mudah lah....wakakaka!!! Iaitu dengan cara mendiamkan diri selama 8jam bekerja....boleh kerw???
Dah tentu2 kerja aku nie memerlukan aku bercakap sepanjang hari....cmner???

practise....

hello,,,istana kehakiman.
fifie here...
may i help u??
ok,,,hold on please....

tu klu yg xbyk ckp.....

kena yg banyak ckp.....masak aku!!!!!

1 comment:

~~BeLLa~~ said...

hahahahah istana kehakiman ni nak masuk kan staff mat saleh kot kat ofis ..tu yang pengarah suh korang practise ...biar nanti cakap english macam makan kuaci je ...hahahaa...GOOD LUCK ..helo my name is bella.lalalal dah terbelit sgt lidah tu ..ko nyanyi je lagu weslife ..hahaha

Post a Comment

**happy family**

**happy family**