Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 18, 2009

FLORIA 2009 (PUTRAJAYA)

salam....
aku g Floria ni pon ri tu dengan si minah Bella si gadisku tue yg mengajak....kalu x aku pown xjejak kowt kaki kt cni.Hurm,,,weols pown baru pas melalak bantai karok 20lagu kat SUPERSTARS ALAMANDA.Pas dah puas melalak,menjerit,mengilai dan segala kat ctu kami pown berangkat lerw tengok bunga bagai kn....tapi,serius...memang kreatif lah dowang wat tempat tue jadi cantik.Aku pown terpegun...Aku nie sememangnyer xgemar nak bergambar,berposing berbagai....kebetulan lak masa tue kamera dan hp pown xde kat tangan atas sbb2 tertentu...ko gelakkan aku Bella???ok....nnt ko!huh.....Mcm2 bentuk binatang de kat Floria ni...salah satunya adalah tapir nie..dah mcm ko Bella....hahahaha gelak kuat2!
Ada satu bunga nie btul2 wat aku rasa nak bawak balik....xper,,,nanti aku balik aku suh huB aku beli satu lori tuk aku.Makan bunga,mandi bunga,tidur bunga semua bunga.....cantik taw?Nilah bunga yg aku idamkan tue....bilalah agaknye aku leh dapat bunga byk nie....
Hah...bukak luas2 mata uolss ok tengok tengok bunga-bungaan kat atas tue.Motip?Sbb aku dah xtw nak taip per dalam entri nie....hurm,,,jgn ko tanya dimana wajah aku....kan aku dah bgtaw kamera dan hp tiada ditangan waktu ini da Ramlee...ko gelakkan aku lagi Bella...cis!!!sangat jahat taw.kan aku dah kater aku xgemar berposing..pe lagi?nak jugak tengok muka aku time g Floria...hurm klik

1 comment:

~~BeLLa~~ said...

kahkahkah ...kelakar la ko punya entry ...amik la gambar yang aku kasi tu ye ..nanti paste kat blog ..ekekekeeee....

Post a Comment

**happy family**

**happy family**