Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, August 17, 2009

Demam melanda....

salam....
aku keseorangan dalam bilik operator nie..fwenza aku sume dijangkiti demam."Demam kurang air" agaknya.......Si norJu kena kuarantin 3hari dan k.zatul lak demam.Kul8.00 FBI xmasuk....ish,,,aku pown satu..org tue masuk kul8.30..hurm.!!blurrr lah aku ri ni.Kul9.00 de org kol aku bagitaw FBI demam dan xdtg kije ri ni..confirm aku sepi ri ni.........satu hari duk dlm bilik kecik nie sakit2 bahu aku dibuatnyer...nasib org kat atas bersimpati..pas lunch amer sampai menghulurkan bantuan.Huh,,lega...baru aku leh gi toilet bagai.kalau lewat lagi amer alamatnyer banjirlah bilik operator ni.huhuhuhuSian kat aku kn?Sian sian kat aku...sian lagi kat org yg kena demam tu kn? Pe2 pon aku harap agar kengkawan aku nie sume cepat sembuh.....boleh kiter bergelak ketawa lagi.Cepat sembuh,cepat datang kije erk sume...fifie doakan agar korang sihat2 selalu!!!
Penyakit nie kan lebih baik kita cari jalan cegah dari kita cari jalan nak sembuhkan ia....so,,pakai lah topeng tuk keselamatan anda semua....chow!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**