Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 13, 2009

1 TAHUN 2 BULAN

Ni lah wajah suci anak aku masa mula2 lahir ke dunia....NAJWA NUR QISTINA adalah nama pilihan antara aku dan huB aku lerw...masa nak buat pemilihan nama tue,,,ramai lah yg turut serta.Salah seorang nyer abang ipar aku dan kakak aku sendiri...uolss nak taw nama per yg dowang nak suh aku bubuh kat anak aku??SOLEHAH ok???tapi xpelah kan??klu aku xletak pown nama tu bukan bererti aku xnak anak aku jadi wanita solehah....Ummi sentiasa berdoa semoga anak ummi dan abi akan jadi anak yg taat pada agama,berguna pada bangsa dan juga berbakti pada negara...kan syg?
Sebenarnya story yg aku nak share ngan uolss ialah...Najwa puteri kesayangan aku dan may genap setahun 2bulan hari ini.....act,anak aku ie lambat skit dapat kaki...tapi xper.De kelebihan budak lambat jalan nie.Dia akan sentiasa didukung bila berjalan...Cuba lah uolss bayangkan anak aku yg sekecik tue pandai jalan,sian dia...xpasal2 aku suh dia jalan jer memanjang....
Skang anak aku dah besar...dah boleh jadi kawan aku kat umah.Kawan aku ketawa,kawan aku sedih,kawan aku bergaduh,kawan aku berebut orang tersayang...dia sayang abi dia,aku sayang huB aku...tapi orang yg sama!!!hehehehe
pe erk anak aku leh buat pas dah genap setahun 2bulan??JOM KITA SHARE...
  • kenyit2 mata (xcayer cuba uolss try suh dia kenyit mata)
  • dah pandai tunjuk kan bahagian kat badan (hidung,gigi,mata,perut...etc)
  • puting masih lagi mesti ade.Dah puas aku sorok (tlg bagi idea....)
  • dah pandai bertatih 4-5 langkah (aku suker!!!)
  • suke panjat kerusi kat umah nani dia (nie buat aku takut)
  • paham ckp orang (mana bird?mana cat?mana atok?mana nani?mana ummi abi?..etc)
  • suker tengok wonderpets (siap berjoget2 lagi)
  • pandai bukak radio dalam kereta (klu aku ngan huB wat diam jer,dia sendiri bukak radio)
  • suker tengok picture sendiri (pas tue dia jerit...dik..dik...)
  • suker naik motor (pantang pelawa)
  • pandai mengajuk cakap orang
  • kuat merajuk (berguling2 menangis)
  • pandai mintak (dia hulur tangan pas tue cakap nak..nak....)
  • pandai buat xmo..xmo...xmo... (dia tegak jari tunjuk pastu goyang2 tangan)
  • Nak tidur dia bagi kaki suh gosok... (comel sgt!)
  • susah bangun pagi (merengek2 manja klu aku kejut pagi nak antar umah nani dia)

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**