Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, July 24, 2009

TIITAN HASRAT

Kita bagai merpati
Yang sering beriringan
Menuju ke syurgawi pelangi

KIta mengumpul hasrat
Tiada henti-hentinya
Mencari persinggahan bina istana
Namun ku tak berdaya membina cinta
Syurgawi yang di cari dilanda gelita

Gugurlah harapanku bersama hujan
Bagai ada sesuatu cinta terhalang

Dimanakah kau dayang dimana
Jika hilangmu nanti kembali
Andai duka dimana khabarmu
Jika bahgia apalah ertinya
Kumenunggu dan menunggu

Titian hasrat cinta antara kita
Lebur dipersimpangan sebuah harapan


ni satu lagi lagu yang memang sangat2 nyer lah aku nak letak kat entri ni tapi xlepas2 dari hari tue..(bz lah konon kan)
aku suker sangat lah ngan lirik lagu nie....syahdu bangat!!!Try lah kamoo sumer layan lagu nie..
Sebenarnyer korang nak taw x??
lagu nie aku de tujukan kat seseorang....Tapi saper orang tu biar aku jerw yang taw k?
sambil dalam hati berkata"mampos kalau laki aku bace entri nie...ngeeeee"
kalau bie baca entri nie,,,,syg nak cakap"Ampunkan saya penunggu gua"......hehehehehe sayang bie banyak2

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**