Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, May 10, 2009

Berbakti di Hari ibu

Selamat Hari Ibu buat emak (Pn.Pauziah Binti Ismail)......

Selamat Hari Ibu juga buat warga emas di Rumah Sri Kenangan Cheng,Melaka(RSKC)....Aku sambut hari ibu tahun ni kat rumah-rumah org tua.Tersentuh hati rock aku mse 1st time jejak kaki kt ctu...serius wokkk,,,memang sedey tgk org2 tua yang tinggal kt sner.Mulalah aku terbayang kt nenek dan emak aku kt umah tue....emak ampun kan ateh yer emak.Memang sayu hati tengok muka pakcik dan makcik yang de kat sane....Mase kami nak balik tue dptlah tgk suasana sedih menyelubungi tempat tue.Sampai hati anak-anak dowang antar mak dan bapak dowang kt ctu.Emak dan ayah boleh jage 10 orang anak sekaligus nper 10 orang anak xleh jaga emak dan ayah nan satu???

Wan CR sedang menyumbangkan suara semasa dlm perjalanan nak ke destinasi
(masih leh suka2 lagi,sbb lom smpai)
Dah sampai pown...Mase nie hati aku dah mula meruntun kesedihan.
(mungkin de naluri keibuan kowt kt aku)ngeeee
Mase pengarah rumah org2 tua nie bagi ceramah,,,aku dah banjir dah.masa nie aku teringat kt nenek aku plak.Nenek,,ateh syg sgt kt nenek.Dlm ceramah tue de sebut,,,tugas anak lelaki adalah menjaga ibu dan bapanyer.Seandainya si ibu dan bapa dtg ke rumah anak lelakinya dan ingin mengambil segala brg dlm rumah tersebut,anak dan juga menantu xde hak utk melarang kerana segala barang dalam rumah anak lelakinya adalah hak milik mereka(brg yg dibeli menggunakan duit anak lelakinya)....
Nie plak pic hadiah dari MAHKAMAH PUTRAJAYA untuk semua warga RSKC.
Auntie nie memang kreatif wokkk....dia buat teddy bear dari manik2.
Aku amik kesempatan beli bentuk buah epal yg aku hadiahkan kt emak terchenta aku.
Bergambar kenangan sebelum mengakhiri sesi berbakti
Pas tue singgah plak kt Bandar Melaka
Nie pic kami kat MENARA TAMING SARI
Korang2 silalah layan pic nie erk????
Lepas penat bergambar,,,kite layan cendol sedap plak.......aduyaaiiiii lega!
pas dia dah puas melompat dia duk menung plak masa depan dia...ujang2
Pic last sebelum bertolak balik ke PUTRAJAYA....

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**