Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, May 2, 2009

TriP ke PD bersama Insan2 TerdEkat

sgt seronok!!tu jer yg mampu aku ckp kt cni bile dpt berkumpul ngan kwn2 terchenta(dgn harapan sume blnjer aku pas nie)...........Tanggal 01.05.09 kenangan kami bersama.........
Bkn main lagi janji kul 8am mesti de kt depan MAHKAMAH PUTRAJAYA....Alih2 aku dan huB org yg paling awal...naseb xmengamuk EN.Penunggu gua...kalu x siap lah kamoo sume..
Aku kol sya....

aku:ko kt mn?
sha:aku otw...baru pas amik k.ju
aku:
janji kul baper?
sha:jup,,,k.ju nk cari roti kt 7e nie...

chait......tu lah janji org kiter.Bru jer td kater otw tetiba kater nk g 7e lagi..bla..bla...

tapi xperlah,,,aku bkn mrh,,sjer jerw gempak ckit.Xlame pas aku duk lepak kt depan ISTANA yg xbaper nak istana,K.zatul pown smpai ng suami terchentanyer dan juga anak2 penyeri hidup beliau....wah ayat aku.xhengat!!bla...bla...bla...ngan k.zatul aku pon halo lah plak si Iqbal..
aku:weeeee....de mana?
iqbal:
otw...dh smpai sume ker?
aku:
sha,k.ju,zul n don lom smpai....
iqbal:
aku tggu kt depan PICC
aku:
abis yg xsmpai lg nie cmner?
iqbal:
lambat tinggal!!!!!
Xlame pas iqbal ckp cmtu,,,,smpai
sha,k.ju,zul n don.....dlm ati aku "taw takut kena tinggal" kui..kui..kui....
maka bermulalah konvoi kami pada pagi tue.......dan aku pown dah penat nak citer perw yg berlaku,,pe kater uols layan jer pic yg xsebaper nie.pic xbanyak....Dah sume sibuk nk berendam saper plak nak merelakan diri menajdi Cameraman plak kan??kehkehkeh...
aku???xde mknernyer!!!!!!!!!!



nak balik dah!!!!!!!!bye..bye...PD
k.Zatul,,,bile lagi nak wat.Tp xmo laut lagi erk?Najwa nak g tempat yang len ckit!kuikuikui

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**