Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 13, 2009

sweets memories...





















ini adalah saat bahagia dimana aku dan Mohd Noriman disatukan...betapa aku amat menyayangi insan yang hanya sekejap waktu ku ambil masa tuk mengenali hati budinya...betapa aku taw dia menyintai aku begitu juga aku terlalu menyintai dirinya..kejujuran dan keikhlasanmu amatlah aku hargai....terima kasih kerana menyayangi aku lebih dari segala-galanya.pengorbananmu xkan terbalas oleh ku....

syg amat menyintai bie!!!!

Tanggal 08122007 adalah saat yang amat kunantikan. Aku sah menjadi isteri kepada Mohd Noriman Bin Sa'ari..Kami xmengambil masa yang lme utk mengenali hati budi masing2,,,kerana bg aku dia adalah "org itu" yg boleh melindungi aku..Sebenarnye,,,dlm sesi pkenalan kami, aku telah mempunyai seseorang yang telah bertakhta dihati tapi....................inilah yang dikatakan jodoh. Aku sendiri xmengerti tapi semua adalah ketentuan ALLAH dan kiter sebagai manusia hanya merancang. Mohon maaf kepada insan tersebut andai dia terbaca entri aku ni. Bkn niat nk mnyakiti tp sememangnya aku xlayak buat dia. Aku adalah utk Mohd Noriman..Aku amat bersyukur kerana aku dikurniakan insan yg baik,setia,penyayang dan seribu satu keistimewaan setelah aku melepaskan insan yg juga baik tehadap aku..
Setelah bergelar isteri baru aku mengerti apa itu tanggungjawab.Tanggungjawab yang selama ini aku xpernah pikul.Bergelar seorang isteri memerlukan aku menjadi seorang yang kuat dari segi fizikal dan juga mental.Bukan mudah bagi seseorang untuk memikul tanggung jawab ini.Bukanlah berat tetapi ianya adalah amanah yang perlu kita pikul.Aku mensyukuri nikmat ini kerana dikurniakan suami yang amat memahami dan juga bertanggungjawab.Apakah aku boelh membahagiakan suami aku selama-lamanya....

YA ALLAH,,
pada-Mu hamba yang hina ini memohon
kabulilah doa ku ini YA ALLAH...
Limpahilah rahmat ke atas rumahtangga kami YA ALLAH
Berikan kami kebahagiaan yang berpanjangan YA ALLAH
Kekalkanlah jodoh kami agar berterusan hingga ke akhir hayat YA ALLAH
Kurniakanlah kami anak-anak yang soleh dan juga solehah YA ALLAH
Sesungguhnya hanya pada-Mu tempat aku bermohon dan mengadu
Amin...........

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**